زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول
سرخط خبرها

چهره برتر ورزشی مشهد ۱۴۰۰| روزبه ارغوان!

  • کد خبر: ۱۰۴۴۹۸
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
چهره برتر ورزشی مشهد ۱۴۰۰| روزبه ارغوان!
نتایج پنجمین نظرسنجی مردمی شهرآرا ورزشی برای تعیین چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۰ مشخص شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پنجمین دوره نظرسنجی انتخاب چهره سال ورزش مشهد در آخرین روز‌های قرن چهاردهم شمسی برگزار و چهره منتخب مردمی مشخص شد. این نظرسنجی اولین‌بار در سال ۱۳۹۶ توسط ضمیمه روزانه شهرآراورزشی انجام شد و در سال‌های گذشته هر دوره چهره برتر ورزش شهر با آرای مردمی انتخاب و معرفی می‌شد.

امسال نیز مانند سال‌های گذشته این نظرسنجی برگزار شد و این‌بار رقیبان در دو بخش آقایان و بانوان با یکدیگر به رقابت مردمی پرداختند. در بخش آقایان عملکرد روزبه ارغوان بسکتبالیست مشهدی تیم شهرداری گرگان در فصل ۱۴۰۰، احمد محمدنژاد جوان کشتی‌گیر وزن ۵۷ کیلوگرم تیم‌ملی امید‌های ایران، مجتبی حیدرپور کاپیتان تیم‌ملی هندبال، هادی رضایی سرمربی تیم‌ملی والیبال‌نشسته ایران در مسابقات پاراالمپیک، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار و مجید ناصری داور بین‌المللی مشهدی در المپیک توکیو در سال ۱۴۰۰ به نظرسنجی مردمی گذاشته شد.

همچنین در بخش بانوان آنا براتی سرمربی تیم‌ملی آلیش، حمیده جوان سرمربی تیم‌های قهرمان دوومیدانی در لیگ برتر، سمانه چهکندی بازیکن تیم‌ملی فوتبال بانوان، غزاله حسینی وزنه‌بردار، انسیه مافی‌نژاد کمک‌داور فوتبال بانوان و آرزو کیانی‌آرا بازیکن تیم‌ملی هندبال با یکدیگر به رقابت مردمی پرداختند.

چهره برتر ورزشی مشهد ۱۴۰۰

رکورد آرای مردمی شکست

نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش سال ۱۴۰۰ مشهد از طریق چهار درگاه پیامکی، سایت، اینستاگرام و تلگرام انجام شد و در پایان ۳۲ هزارو ۹۶۵ رأی مردمی به ثبت رسید؛ عددی که در قیاس با همه ادوار گذشته این نظرسنجی یک رکورد به حساب می‌آید. در پایان این نظرسنجی که از ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ برگزار شد، ۲۱ هزارو ۴۹۳ رأی به صندوق چهره‌های آقایان ریخته شد و ۱۱ هزارو ۴۷۲ رأی هم برای بانوان منتخب ورزشکار مشهدی به ثبت رسید.

۲ برنده و ۱۲ قهرمان

از میان دوازده چهره حاضر در این نظرسنجی دست آخر دو تن توانستند بیشترین آرا را در بخش آقایان و بانوان به خود اختصاص دهند و چهره منتخب مردمی شناخته شوند. با این همه دیگر نفرات این نظرسنجی قهرمانان ارزشمندی بودند که عملکردشان در سال ۱۴۰۰ از نظر جامعه ورزش خراسان پوشیده نیست؛ از هادی رضایی با آن کارنامه درخشان قهرمانی‌های یکی پس از دیگری در پاراالمپیک در مقام سرمربی تیم‌ملی والیبال‌نشسته ایران تا غزاله حسینی، دختر وزنه‌بردار مشهدی که اولین مدال جهانی وزنه‌برداری بانوان ایران را به دست آورد. روزبه ارغوان در بخش آقایان این نظرسنجی با کسب ۷۵۹۸ رأی توانست بر سکوی نخست بایستد و در بخش بانوان هم سمانه چهکندی ۳۰۷۷ رأی را به دست آورد.

نزدیک به رأی مردم

دیگر کاندیدا‌های بخش‌های آقایان و بانوان نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۰ هم آرای خوبی را به خود اختصاص دادند. در این میان و در بخش آقایان بعد از روزبه ارغوان که رأی اول مردمی را به دست آورد، مجتبی حیدرپور، کاپیتان تیم‌ملی هندبال، توانست در جایگاه دوم قرار بگیرد. حیدرپور با تیم‌ملی هندبال به جام‌جهانی صعود کرد و یکی از چهره‌های تأثیرگذار سال‌های اخیر هندبال ملی ما بوده است. نفر سوم فهرست آقایان هم احمد جوان، کشتی‌گیر آزادکار ۵۷ کیلوگرم مشهد است.

جوانی که آینده‌ای درخشان در کشتی کشور در پیش دارد و بسیاری امیدوارند تا در آینده او به رسول خادم دوم کشتی خراسان بدل شود. احمد جوان درحالی رأی سوم مردمی را به دست آورد که پارسال توانسته بود مشهد را بعد از سال‌ها در عرصه ملی و در رقابت‌های امید‌های جهان صاحب نشان برنز کند. اما در بخش بانوان بعد از سمانه چهکندی، این غزاله حسینی، وزنه‌بردار مشهدی، بود که با اختلاف نسبت به نفرات سوم تا ششم بر جایگاه دوم ایستاد. نفر سوم این نظرسنجی هم آرزو کیانی بود که فاصله نزدیکی با آنا براتی و حمیده جوان داشت.

چهره برتر ورزشی مشهد ۱۴۰۰

سمانه چهکندی چهره منتخب ورزش سال ۱۴۰۰ بانوان شد

درخشش وینگر خوش تکنیک

شماره ۱۱ تیم‌ملی بانوان سال‌هاست در فوتبال کشور خوش می‌درخشد و آخرینش هم به مسابقات جام ملت‌های آسیا برمی‌گردد و مقدماتی این بازی‌ها که تیم‌ملی بانوان برای اولین صعود تاریخی به هنرنمایی این وینگر در جناح چپ نیاز مبرم داشت. سمانه چهکندی، پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر فوتبال بانوان، با ۹ قهرمانی باشگاهی در نظرسنجی مردمی شهرآراورزشی و در بخش بانوان اول شد. او پس از کسب این عنوان گفت: باعث افتخار است که در نظر مردم شهر مشهد چهره برتر سال هستم و این به من انگیزه می‌دهد تا در ادامه به عشق مردم شهرم برای موفقیت بجنگم.

روزبه ارغوان چهره منتخب ورزش سال ۱۴۰۰ آقایان شد

آسمان‌خراشی بر فراز خوشبختی

شمار قهرمانی‌ها و افتخاراتش در لیگ برتر بسکتبال آن‌قدر هست که جامعه ورزش خراسان او را به‌خوبی بشناسد. او برای کسب عنوان چهره برتر ورزش سال مشهد خیلی پیش از این‌ها می‌توانست نامزد باشد. روزبه ارغوان پارسال با شهرداری گرگان قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد. ارغوان بعد از کسب رتبه اول نظرسنجی سال ۱۴۰۰ چهره برتر ورزش مشهد در بخش آقایان، گفت: خوش‌حالم که مردم خوب مشهد در هر تیمی که باشم مرا رصد می‌کنند. همه تلاشم را می‌کنم تا در سال‌های آینده به مشهد برگردم و به مردم شهرم خدمت کنم. همیشه مدیون مردم مشهد بوده و هستم و به اینکه حمایتم کردند، افتخار می‌کنم.

چهره برتر ورزشی مشهد ۱۴۰۰

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->